Kedves Cégvezető Barátom!

Értékesítés nélkül nincs elég bevételed.

Lehet bármilyen kiváló a terméked, nyújthatsz bármilyen jó szolgáltatást, ha nem tudod eladni azt senkinek, akkor annyi Neked.

Lehet, hogy nem vagy túl jó helyzetben, nincs elég lendületed, és folyamatosan azon töröd a fejed, hogy mi az, ami kihúzhatná a céged a gödörből.

Eláruljam, hogy mi tartja ebben a helyzetben?

Az, hogy nem tudod eladni a termékeidet vagy szolgáltatásaidat olyan mennyiségben, hogy végre egyszer nyugodtan hátradőlhess, és azt mondhasd: ez igen!

Rossz hír

Tudom, hogy bízol a jövőben. A mai gazdasági környezetben várhatod a hirtelen beinduló változást, a lottó ötöst, no meg a megváltót. De sajnos rossz hírem van: SENKI NEM FOG SEGÍTENI. Amíg nem javul a gazdaság állapota, addig mi lesz Veled?

Nem lenne megkönnyebbülés, ha az értékesítésből most olyan szinten kiképződnél, hogy BIZTOSAN ÉS AZONNAL látványos eredményeket tudj elérni a cégedben?

Most végre Te is elsajátíthatod az értékesítés gyakorlati módszereit!

Az értékesítés titkai tréning

2018. március 9-10. (péntek-szombat) 9:00 - 18:00
2018. június 8-9. (péntek-szombat) 9:00 - 18:00

Hotel Stáció (Vecsés, Széchenyi u. 20.)

Mielőtt elárulom az izgalmas részleteket, engedj meg egy gyors kitérőt!

A legtöbb értékesítői képzés az értékesítés mechanikáival, szakmai trükkjeivel, kifogáskezeléssel foglalkozik. Ilyenekkel, például hogy “Igaz, hogy nagyon drága, de ha harmincezer évig használja, akkor már csak napi tíz fillérjébe kerül.” És ehhez hasonlók. De az igazság az, hogy a sikeres értékesítőt a kudarcostól két dolog különbözteti meg.

1. A szándék

Ismertem olyan frissen végzett pedagógust, aki nem kapott állást, és jobb híján elment biztosítós üzletkötőnek. Aztán minden értékesítői tudás nélkül, pillanatok alatt stabil, magas teljesítményt nyújtott. Mikor megkérdezték tőle, hogy hogyan csinálja: “Hát azt mondom nekik, hogy kössünk szerződést, és megkötjük.” Azt sem tudta igazán, hogy mit csinál, de elegendő hite és szándéka volt, és így működött neki a dolog.

2. Az értékesítés mechanikáinak alkalmazása

Egy igazi művész egyben egy jó iparos is. Tudja, és alázatosan alkalmazza a szakterületének standard fogásait és mechanikáit. Ugyanígy egy jó értékesítő ismeri és alkalmazza azokat a nagyon standard akciókat, melyekből az értékesítés felépül. Ezek nagyon pontos, mechanikus tennivalók, melyek megtanulhatók és begyakorolhatók. Ha eljössz a tréningre, megismered az értékesítés mérnöki tudományú eszköztárát és szakmai fogásait.

Amiről szó lesz:

1. nap: Az értékesítő személye

1. Az ideális értékesítő
Végignézzük, hogy melyek azok a tulajdonságok, amelyek elengedhetetlenek az értékesítéshez. Egyesek szerint az értékesítő kinézete, mások szerint a kommunikációja, hozzáállása, sokak szerint a termékismeret, vagy a partnerkezelés számít. A titok az, hogy nincs titok. Megismered, hogy milyen feltételekből áll össze az értékesítés folyamata.

2. Az értékesítés első számú fegyvere: a szándék
Ez egy olyan alapvető dolog, amelyet a legtöbb értékesítési képzés kihagy, pedig e nélkül senki nem lesz profi értékesítő. A sikeres értékesítőt a kudarcostól főként a szándék különbözteti meg, amivel végzi a munkáját. Érdekes példák fognak megdöbbenteni ennek a fontosságáról. Megtanulod, hogy mi kell ahhoz, hogy Benned is nagyon erős szándék legyen.

3. Az értékesítők kezelése
Gondolhat bármit egy cégvezető, a rendelést, a megkötött szerződést végül is az értékesítők szerzik meg. Cégvezetőként hogyan kell kezelned az értékesítőidet? Mit kell adnod nekik? Megtanuljuk.

4. A vevő legfontosabb jellemzője
Miért torpan meg egy vevő, amikor szembekerül azzal a döntéssel, hogy vásároljon, vagy ne vásároljon? Egy nagyon egyszerű emberi tulajdonság miatt. Ez a félelem. Ebben a részben pontosan megnézzük, hogy miként működik a vevő elméje. Részletesen megnézzük, hogy a vevő pontosan mit akar egy vásárlási helyzetben.

5. A döntés alapjai
Mi az, amire szüksége van egy embernek ahhoz, hogy dönteni tudjon? Megismered azokat az apró csapdákat, amelyek azt eredményezik, hogy a vevő nem tud dönteni. Sőt, lehet, hogy nem is a vevőnek kell döntenie? De akkor kinek? Kiderül ez is.

6. Egy különleges skála
Volt már olyan, hogy valamit el akartál érni a másiknál, és feladtad? Egy olyan skálát mutatok meg, amellyel tudni fogod, hogy meddig mehetsz el az értékesítés során. Ha vannak gyermekeid, akkor tőlük példát vehetsz, mert a gyerekek ezt igazán jól alkalmazzák.

7. A kemény eladás
Nem, nem agresszív értékesítésről lesz ebben a részben szó, hanem arról, hogy milyen nézőponttal kell az értékesítési találkozóra menned. Tetszeni fog!

8. A megértés háromszöge
Ebben a részben megnézzük, hogy a megértés háromszöge hogyan működik az értékesítésben.

A technika, amit az értékesítéssel kapcsolatban kaptam, fantasztikus. Köszönöm!

Tóth Sándor flottaértékesítő
Hovány Kft.

2. nap: Az értékesítés mechanikái

9. Az értékesítés előfeltétele
Kell-e valamit tennie az értékesítőnek, mielőtt értékesít? Egyáltalán hogyan juthat el odáig, hogy legyen valaki, akinek értékesíteni tud? Megismered azt a négy egyszerű lépést, amit meg kell tenni ahhoz, hogy sor kerülhessen értékesítésre. Enélkül nem fog menni.

10. Az értékesítési beszélgetés előtti teendők
Mit
tud tenni egy értékesítő saját maga a sikerért? Van egy különleges egyéni eljárás, ami az eladás eredményére különösen jól hat. Végignézzük, hogy mire kell figyelni egy egyszerű kézfogásnál, és átnézzük a névjegykártyákban rejlő lehetőségeket is. Végül megtanulsz egy egyszerű módszert arra, hogy hogyan lehet elérni, hogy a vevő ne önmagával, ne az ügyfeleivel, ne a családjával, ne a beosztottaival foglalkozzon az értékesítési találkozón, hanem az értékesítőre koncentráljon.

11. Az értékesítés lépései
Egy jó értékesítő ismeri és alkalmazza azokat a nagyon standard akciókat, melyekből az értékesítés felépül. Az emberi elme működése alapján, ha bizonyos lépéseket megtesz az értékesítő, nagy valószínűséggel megrendelés, szerződés lesz az eredménye. Ezeket a lépéseket Te is meg fogod ismerni.

12. Kifogáskezelés
“Túl drága.” “Még gondolkodom rajta”. Találkoztál már ezzel a kifogással? A kifogáskezelés klasszikus téma az értékesítési képzéseken, de most végre nem a klasszikus, kívülről ismert magyarázatokat fogod hallani. Egy teljesen egyedi és gyakorlatban működő eszközt kapsz a kezedbe, amivel tudni fogod, hogy melyik kifogást hogyan kell kezelni.

13. A fentieken túl még részletesen átveszünk rengeteg értékesítési technikát, úgy mint:

  • Kinyúlás-visszahúzódás technikája
  • Szalámi technika
  • Csökkenteni a nevetséges mértékig
  • “Dicsekedj el a kifogással!” módszer
  • “Tedd az üzletkötőddé!” módszer
  • “Beszélj mások sikeréről!” módszer
  • “Puppy dog” módszer

Máshogy látom az ügyfelet, vevőt és főleg saját magam szerepét, úgy is mint vezető, úgy is mint eladó, értékesítő. Kaptam egy szuper eszköztárat is az új nézőpontrendszer mellé!

Vass Miklós ügyvezető
Pro Domo Kft.

Az elhangzottak az élet minden területén használhatóak, nemcsak a munkánkban. Segítenek abban, hogy kellemesebb és értékesebb életet éljünk.

Pilinszki Tímea értékesítő
Szuro-Trade Kft.

Ki lesz az előadó?

Az előadó Vincze Róbert, a romániai frencsájz partnerünk lesz.

Robi Kolozsváron él, és mára nagyon nagy sikerrel tartja Romániában cégünk Értékesítési tréningjeit és Kommunikációs tréningjeit. Teljesen elégedettek vele azok az ügyfeleink is, akik annak idején nálam jártak tréningen, és Robinál megismételték a tréninget.

Robi – mint több sikeres cég tulajdonosa – évekkel ezelőtt vett részt az első tréningemen Marosvásárhelyen. Aztán elvégezte mindegyik tréningemet, és nagyon nagy sikerrel alkalmazta a tanultakat. Az első évben – a nálam tanultaknak köszönhetően – a  bevételei 256%-al nőttek meg. A következő évben még ezt is megnövelte 140%-al.

2015-ben az értékesítési sikeraránya 92% volt, azaz száz értékesítési találkozóból kilencvenkét találkozón vásároltak valamit tőle. Mára pedig a Seminar Consulting romániai frencsájz partnere.

Kiknek szól ez a kétnapos intenzív értékesítési tréning?

1. Neked, mint cégvezetőnek, ha

  • még sosem foglalkoztál tudatosan az értékesítéssel
  • nap mint nap ügyfeleket vagy beosztottakat kell rávenned valamire
  • belefáradtál abba, hogy nem tudod, hogy mit kell tenned egy üzlet megkötéséhez
  • segíteni akarsz az értékesítőidnek

    A tréning hatására egy magasabb fokú rendszerezett tudást kaptam, aminek köszönhetően az értékesítésben dolgozók nagyobb hatékonysággal és nyereséggel zárnak. Ez mindenkinek az előnyére fog válni! Köszönöm!

    Ifkovics Zoltán ügyvezető
    Hovány Szeged Kft.

2. Azoknak az értékesítőknek, akik

  • képzetlenek, mert még sehol nem kaptak igazán értékes tudást a napi munkájukhoz.
  • Képzettek, de szeretnének továbbfejlődni.
  • meg akarják többszörözni az eladásaikat.

    Megtanultam, hogy hogyan kell tálalni a céget, a projektjeinket, miként legyek magabiztosabb, profibb és eredményesebb.

    Kaszab István projektvezető
    GOF Hungary Kft.

 Mikor lesz?

Az értékesítés titkai tréning időpontja:

– 2018. március 9-10. (péntek-szombat) 9:00 - 18:00 (Vincze Róbert tartja)

– 2018. június 8-9. (péntek-szombat) 9:00 - 18:00 (Vincze Róbert tartja)

A tréning napok befejezése elhúzódhat a résztvevők aktivitásának függvényében.

Hol lesz?

A helyszín a Hotel Stáció, mely Vecsésen a Széchenyi u. 20. cím alatt található.

Hogyan lehet rá jelentkezni?

Az értékesítés titkai tréninget ritkán tartjuk, és ha végignézzük a piacot, nem tartozik a legolcsóbb képzések közé. Mondjuk ki őszintén: prémium kategória.

A két napos tréningjeim szokásos ára 260.000 Ft + ÁFA/fő.

Mivel az értékesítői képzések nem a fő csapásirány a Seminar Consulting számára, inkább csak hobbiból, ujjgyakorlatként, a régi ügyfeleink kérésére tartjuk időnként. Az ára sem olyan komoly ezért. Íme:

  • 1 főtől: 120.000 Ft + ÁFA/fő
  • 3 főtől: 110.000 Ft + ÁFA/fő 
  • 6 főtől: 100.000 Ft + ÁFA/fő 

Ezek a lecsupaszított árak nem tartalmaznak étkezést, enni-innivalót. A szállodában 3.000 Ft-ért tudsz kétfogásos menüt enni. Vagy választhatod a közeli Market Central bevásárlóközpont gyorséttermeit is.

A helyedet a jelentkezésedet követő 3 munkanapon belüli előre utalással tudod lefoglalni.

A fenti összeget a következő bankszámlaszámra utalhatod át:
10700457-45502501-51100005
(Seminar Consulting Kft., 1139 Budapest, Lomb u. 31/B.)
A közleménybe a nevedet írd.
A képzés áráról természetesen díjbekérő levelet, majd fizetés után elektronikus számlát küldünk.

Amennyiben az utalásod nem történik meg, a jelentkezésedet töröljük.

100 %-os pénzvisszatérítési garancia!

Nem kockáztatsz semmit, mert ha esetleg elégedetlen lennél, a tréning záró napját követő 5 napon belül szabadon visszakérheted írásban az általad befizetett tanácsadói díjat.

Ismétlési lehetőség: Ha bármikor szeretnéd megismételni a tréninget, nem kell újra a teljes árat befizetned, csak az ismétlőárat, ami 15.000 Ft+ÁFA.

Mit viszel haza magaddal a tréningről?

  • Egy különlegesen értékes tudást az értékesítés és az emberismeret világából.
  • Rendkívül sok felismerést arról, hogy hogy működik az értékesítés a cégedben és az emberi kapcsolataidban.
  • Működő, gyakorlatban eredményesen használható értékesítési technikákat.
  • Felkészültség adta önbizalmat.
  • Sok vidámságot.
  • Sok új emberi- és üzleti kapcsolatot a többi résztvevővel, akik hasonlóan gondolkodnak, mint Te.

95 000 Ft
Legalább egy terméket rendelnie kell!
Nettó végösszeg:
0 Ft
Áfa összeg:
0 Ft
Bruttó végösszeg:
0 Ft
Kérjük,válaszd ki a tréning dátumát!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, írd be számokkal hány fővel jelentkezel a tréningre!