Ha meg akarsz győzni valakit, ha el akarsz adni valamit, ha marketing szöveget írsz, mindig az érzelmekre hass! Hagyd a fenébe a logikát és a száraz adatokat!
Az értékesítői szakma szerint a vásárlások 5%-a alapul a logikán, a többi 95% érzelmi alapú. A logikát csak arra használjuk, hogy utólag megmagyarázzuk, hogy miért vettük meg.
Az emberek nem azt vásárolják, amire szükségük van (logikus vásárlás), hanem amit szeretnének, amit akarnak (érzelmi vásárlás). Ha nem így lenne, hogy élne meg a McDonald’s, a Coca Cola, a dohányipar, és az egész luxuscikk kereskedelem. Biztos, hogy nem logikus több millióért órát venni, mégis megteszik. Mert akarják.
Szerintem ezen a téren a legbolondabbak a számítógép kereskedők. Akarsz-e ilyent venni?
„Intel Celeron DualCore G550 2*2.6 GHz/2 MB/1333 MHz /2 mag/ s1155; Gigabyte GA-H61M; Intel HD3000 Graphics; 4GB DDR3 1333Mhz; 120GB SATA II; 22x DVD super multi író; 450W 8cm cooler”
Vagy vennél inkább ilyent?
„Gyönyörű, elegáns dizájn. Élmény vele a számítógépezés. Olyan a képernyője, hogyha egész nap dolgozol vele, akkor sem fárad el tőle a szemed. Ultra könnyű, pont belefér a táskádba. Egy vállalkozó számára a legprofesszionálisabb megoldás. Az év vállalkozója is ezt használja.”
Kedves Barátom! Használd az érzelmeket, és sikeresebb leszel!