Gyere ki a szekrényből!” nap
Piroska Gyulával
Hogyan turbózd fel a marketingedet

Honnan ered a képzés nap címe, hogy „Gyere ki a szekrényből!”? Sokszor szoktuk idézni Makó Gábor barátunk híres mondását: „Gyere ki a szekrényből! Nem tudod úgy eltolni a szekrényt, hogy benne vagy!
Ezek a napok mindig új nézőpontokat adnak, akármilyen témáról is van szó.
Az soron következő téma:

Gyere ki a szekrényből!” nap
Piroska Gyulával
Hogyan turbózd fel a marketingedet

 

Miért tartunk marketing képzést, amikor annyi van belőle, mint égen a csillag? Mert azt látjuk, hogy ma már minden cégvezető tudja, hogy kell marketing, csak nem érti pontosan, hogy mi az. Ezért aztán a bevétel derekas részét el is költi vezetőnk a marketingre, de az eredmények csak ritkán jönnek.

Ha ismerős ez a szituáció, ne aggódj, nem Te vagy az egyetlen, aki elveszett a marketing guruk között. Ezen a képzés napon az a célunk, hogy átlásd, mi a marketing célja. Tudni fogod, mikor sikeres, érted majd, hogy mire költs és mire ne.
Három tapasztalt vezetővel és előadóval várunk.

Miről lesz szó?

  • Melyek a legfontosabb tudnivalók a marketinghez?
  • Hogyan hozz ki többet a meglévő marketing eszközeidből?
  • Miért ne költs a legújabb marketing csodákra és kütyükre?
  • Hogyan érj el eredményt a reklámaiddal?
  • Mikor használj árakciót és mikor ne?

Ez egy padlóáras egész nap lesz. Nem kapsz hozzá

  • Ebédet és bekészítést
  • Jegyzetfüzetet, névtáblát és tollat
  • Meg minden egyéb hóbelevancot, mint más tréningjeinken.

Ebben a napban az is különleges, hogy két vendégelőadót hívtunk. Egy szakértőt és egy tapasztalt cégvezetőt, hogy minél több nézőpontból világítsák meg a kérdést.

Kik a vendégelőadók?

Első előadónk Marozsák Szabolcs, az Ügyfélgyár egyik tulajdonosa. A céget 2004-ben alapította azzal a céllal, hogy a megbízói bevételeit segítse növelni. A vállalkozás alapító tagjai több mint 20 éves tapasztalattal rendelkeznek ezen a területen. Ahogy a cég neve is sugallja, szolgáltatásainak eredményeként több új ügyfélhez és több érdeklődőhöz juttatja megbízóit. Erősségük, hogy az elméleti tudás mellett hatalmas gyakorlati tapasztalattal rendelkeznek és eredmény fókuszáltan dolgoznak.

Szabolcs előadásának címe: Hogyan építs fel egy professzionális marketing gépezetet?

– Mi a kapcsolat a marketing és a bevétel között, amit a cégvezetők többsége nem vesz figyelembe?
– Mi a 7 legnagyobb marketing hiba?
– A közösségi oldalak szerepe a bevételtermelésben
– Miért nem tervezik tudatosan a marketinget a cégek? Miért nicsenek a gyakorlatban működő marketing stratégiák?
– Mik azok a marketing eszközök, amiket a multik használnak, de a közép- és kisvállalkozások nem, pedig tehetnék?

 

Piros AttilaPiros Attila vezérigazgató, Saint Gobain Magyarország
(Rigips, Weber Terranova, Isover)
Na, ő aztán egy igazán belevaló cégvezető! A „Gyere ki a szekrényből!” napon elmeséli Neked, hogyan csinálja józan paraszti ésszel a marketinget. De nem csak a marketingről fog beszélni. Beszél arról is, hogyan állította talpra a válság közepén – négyszáz milliós mínuszból – a cég egyik divízióját. Hogyan alkalmazza a Seminar Consultingnál tanultakat egy 16 milliárdos cég rendkívül sikeres felvirágoztatására.

Érdemes tanulnod tőle!

Mikor lesz a „Gyere ki a szekrényből!” nap?

Időpont: 2019. július 18. (csütörtök) 09:00-17:00

Hol lesz a „Gyere ki a szekrényből!” nap?

Helyszín: Hotel Stáció Vecsésen
Cím: Vecsés, Széchenyi u. 20.

Mennyibe kerül a „Gyere ki a szekrényből!” nap?

1 főnek: 30.000 Ft + ÁFA
2 főtől: 25.000 Ft + ÁFA/fő

Az ár nem tartalmaz étkezést, bekészítést. De a helyszínen lesz büfé a szünetekben, ahol tudsz vásárolni enni- és innivalót. Ebédelni a hotel éttermében tudsz.

A helyedet előre utalással tudod lefoglalni. A helyszínen nem áll módodban készpénzben fizetni.

A fenti összeget a következő bankszámla számra utalhatod át:

10700457-45502501-51100005
(Seminar Consulting Kft., 1139 Budapest, Lomb u. 31/B.)
A közleménybe a nevedet írd.
A képzés áráról természetesen díjbekérő levelet, majd fizetés után elektronikus számlát küldünk.

 

Mit veszítesz, ha nem jössz el?

  • Fenn áll a veszélye, hogy egy csomó pénzt kidobsz reklámozásra a siker leghalványabb kockázata nélkül.
  • Marketingeddel elijesztheted a jó vevőket és szerezhetsz helyettük problémás ügyfeleket.
  • Nem fogod érteni, miért nem megy az értékesítés, miért nem veszik meg a kiváló termékeidet, szolgáltatásaidat.
  • Nem látod a marketing eredményeit, csak dolgozol vele feleslegesen.

Mit érsz el, ha eljössz?

  • Arra tudod fordítani a marketing költséget, ami a legtöbbet hozza.
  • A lehető legjobban kihasználod a marketing csatornáidat.
  • Nem mész bele a “nagyon tuti, csak Neked, csak most” ajánlatokba, amik valójában pénzkidobással végződnek.
  • Elkerülöd a hét leggyakoribb marketing hibát.
  • Lendületbe jössz.

100 %-os pénz visszatérítési garancia!

Ha a nap végén úgy érzed, hogy nem érte meg ott lenni, és semmit nem kaptál, amivel a cégedet előbbre tudod vinni, akkor írásban jelezd ezt felénk, mi pedig szó nélkül visszaadjuk a képzés árát.

Nincs más hátra, jelentkezz itt:

Jelentkezés a "Gyere ki a szekrényből!" napra
2019. július 18. (csütörtök) 09:00-17:00