Online “Az értékesítés titkai” tréning

Daróczi Csaba
Donion Kft. ügyvezető
Tovább olvasom
“Ezen a tréningen kaptam ötleteket a feladatok leosztásával, a tervezéssel és a számonkéréssel kapcsolatosan is. Van egy terv, útmutatás, ami alapján egy jól működő, eredményes, stressz mentes céget lehet birtokolni. E képzés hatására eredményesebb leszek.“
piroska gyula foto 001

Értékesítés nélkül nincs elég bevételed

Lehet bármilyen kiváló a terméked, nyújthatsz bármilyen jó szolgáltatást, ha nem tudod eladni azt senkinek, akkor annyi Neked.

Lehet, hogy nem vagy túl jó helyzetben, nincs elég lendületed, és folyamatosan azon töröd a fejed, hogy mi az, ami kihúzhatná a céged a gödörből.

Mi tartja ebben a helyzetben a céget?

Az, hogy nem tudod eladni a termékeidet vagy szolgáltatásaidat olyan mennyiségben, hogy végre egyszer nyugodtan hátradőlhess, és azt mondhasd: ez igen!

Rossz hír

Tudjuk, hogy bízol a jövőben. A mai gazdasági környezetben várhatod a hirtelen beinduló változást, a lottó ötöst, no meg a megváltót. De sajnos rossz hírünk van: SENKI NEM FOG SEGÍTENI. Amíg nem javul a gazdaság állapota, addig mi lesz Veled?

Nem lenne megkönnyebbülés, ha az értékesítésből most olyan szinten kiképződnél, hogy BIZTOSAN ÉS AZONNAL látványos eredményeket tudj elérni a cégedben?

Most végre elsajátíthatod az értékesítés gyakorlati módszereit!

Mielőtt eláruljuk az izgalmas részleteket, engedj meg egy gyors kitérőt!

A legtöbb értékesítői képzés az értékesítés mechanikáival, szakmai trükkjeivel, kifogáskezeléssel foglalkozik. Ilyenekkel, például hogy “Igaz, hogy nagyon drága, de ha harmincezer évig használja, akkor már csak napi tíz fillérjébe kerül.” És ehhez hasonlók. De az igazság az, hogy a sikeres értékesítőt a kudarcostól két dolog különbözteti meg.

1.

A szándék

Találkoztunk olyan frissen végzett pedagógussal, aki nem kapott állást, és jobb híján elment biztosítós üzletkötőnek. Aztán minden értékesítői tudás nélkül, pillanatok alatt stabil, magas teljesítményt nyújtott. Mikor megkérdezték tőle, hogy hogyan csinálja: “Hát azt mondom nekik, hogy kössünk szerződést, és megkötjük.” Azt sem tudta igazán, hogy mit csinál, de elegendő hite és szándéka volt, és így működött neki a dolog.

2.

Az értékesítés mechanikáinak alkalmazása

Egy igazi művész egyben egy jó iparos is. Tudja, és alázatosan alkalmazza a szakterületének standard fogásait és mechanikáit. Ugyanígy egy jó értékesítő ismeri és alkalmazza azokat a standard akciókat, melyekből az értékesítés felépül. Ezek nagyon pontos, mechanikus tennivalók, melyek megtanulhatók és begyakorolhatók. Ha eljössz a tréningre, megismered az értékesítés mérnöki tudományú eszköztárát és szakmai fogásait.

Mikor lesz?

2024. szeptember 25-26. (szerda-csütörtök) 9:00-18:00

Amiről szó lesz:

1. NAP

Az értékesítő személye

1. Az ideális értékesítő
Végignézzük, hogy melyek azok a tulajdonságok, amelyek elengedhetetlenek az értékesítéshez. Egyesek szerint az értékesítő kinézete, mások szerint a kommunikációja, hozzáállása, sokak szerint a termékismeret, vagy a partnerkezelés számít. A titok az, hogy nincs titok. Megismered, hogy milyen feltételekből áll össze az értékesítés folyamata.

2. Az értékesítés első számú fegyvere: a szándék
Ez egy olyan alapvető dolog, amelyet a legtöbb értékesítési képzés kihagy, pedig e nélkül senki nem lesz profi értékesítő. A sikeres értékesítőt a kudarcostól főként a szándék különbözteti meg, amivel végzi a munkáját. Érdekes példák fognak megdöbbenteni ennek a fontosságáról. Megtanulod, hogy mi kell ahhoz, hogy Benned is nagyon erős szándék legyen.

3. Az értékesítők kezelése
Gondolhat bármit egy cégvezető, a rendelést, a megkötött szerződést végül is az értékesítők szerzik meg. Cégvezetőként hogyan kell kezelned az értékesítőidet? Mit kell adnod nekik? Megtanuljuk.

4. A vevő legfontosabb jellemzője
Miért torpan meg egy vevő, amikor szembekerül azzal a döntéssel, hogy vásároljon, vagy ne vásároljon? Egy nagyon egyszerű emberi tulajdonság miatt. Ez a félelem. Ebben a részben pontosan megnézzük, hogy miként működik a vevő elméje. Részletesen megnézzük, hogy a vevő pontosan mit akar egy vásárlási helyzetben.

5. A döntés alapjai
Mi az, amire szüksége van egy embernek ahhoz, hogy dönteni tudjon? Megismered azokat az apró csapdákat, amelyek azt eredményezik, hogy a vevő nem tud dönteni. Sőt, lehet, hogy nem is a vevőnek kell döntenie? De akkor kinek? Kiderül ez is.

6. Egy különleges skála
Volt már olyan, hogy valamit el akartál érni a másiknál, és feladtad? Egy olyan skálát mutatunk meg, amellyel tudni fogod, hogy meddig mehetsz el az értékesítés során. Ha vannak gyermekeid, akkor tőlük példát vehetsz, mert a gyerekek ezt igazán jól alkalmazzák.

7. A kemény eladás
Nem, nem agresszív értékesítésről lesz szó ebben a részben, hanem arról, hogy milyen nézőponttal kell az értékesítési találkozóra menned. Tetszeni fog!

8. A megértés háromszöge
Ebben a részben megnézzük, hogy a megértés háromszöge hogyan működik az értékesítésben.

2. NAP

Az értékesítés mechanikáI

9. Az értékesítés előfeltétele
Kell-e valamit tennie az értékesítőnek, mielőtt értékesít? Egyáltalán hogyan juthat el odáig, hogy legyen valaki, akinek értékesíteni tud? Megismered azt a négy egyszerű lépést, amit meg kell tenni ahhoz, hogy sor kerülhessen értékesítésre. Enélkül nem fog menni.

10. Az értékesítési beszélgetés előtti teendők
Mit 
tud tenni egy értékesítő saját maga a sikerért? Van egy különleges egyéni eljárás, ami az eladás eredményére különösen jól hat. Végignézzük, hogy mire kell figyelni egy egyszerű kézfogásnál, és átnézzük a névjegykártyákban rejlő lehetőségeket is. Végül megtanulsz egy egyszerű módszert arra, hogy hogyan lehet elérni, hogy a vevő ne önmagával, ne az ügyfeleivel, ne a családjával, ne a beosztottaival foglalkozzon az értékesítési találkozón, hanem az értékesítőre koncentráljon.

11. Az értékesítés lépései
Egy jó értékesítő ismeri és alkalmazza azokat a nagyon standard akciókat, melyekből az értékesítés felépül. Az emberi elme működése alapján, ha bizonyos lépéseket megtesz az értékesítő, nagy valószínűséggel megrendelés, szerződés lesz az eredménye. Ezeket a lépéseket Te is meg fogod ismerni.

12. Kifogáskezelés
“Túl drága.” “Még gondolkodom rajta”. Találkoztál már ezzel a kifogással? A kifogáskezelés klasszikus téma az értékesítési képzéseken, de most végre nem a klasszikus, kívülről ismert magyarázatokat fogod hallani. Egy teljesen egyedi és gyakorlatban működő eszközt kapsz a kezedbe, amivel tudni fogod, hogy melyik kifogást hogyan kell kezelni.

13. A fentieken túl még részletesen átveszünk rengeteg értékesítési technikát, úgy mint:

  • Kinyúlás-visszahúzódás technikája
  • Szalámi technika
  • Csökkenteni a nevetséges mértékig
  • “Dicsekedj el a kifogással!” módszer
  • “Tedd az üzletkötőddé!” módszer
  • “Beszélj mások sikeréről!” módszer
  • “Puppy dog” módszer

Kiknek szól ez a kétnapos intenzív értékesítési tréning?

Neked, mint cégvezetőnek, ha

  • még sosem foglalkoztál tudatosan az értékesítéssel
  • nap mint nap ügyfeleket vagy beosztottakat kell rávenned valamire
  • belefáradtál abba, hogy nem tudod, hogy mit kell tenned egy üzlet megkötéséhez
  • segíteni akarsz az értékesítőidnek

Azoknak az értékesítőknek, akik

  • Képzetlenek, mert még sehol nem kaptak igazán értékes tudást a napi munkájukhoz.
  • Képzettek, de szeretnének továbbfejlődni.
  • Meg akarják többszörözni az eladásaikat.

Hol lesz?

Az utazást megspórolva, online: az irodád, a nappalid, a kedvenc foteled…

Ki lesz az előadó?

Az előadó Gabelics György lesz. Több mint tíz éves vezetői és értékesítési tapasztalattal rendelkezik. Sok-sok évvel ezelőtt Magyarország két legnagyobb médiavállalatában, a T-Online-ban és az RTL Klubban dolgozott.
Aztán a gazdasági világválság közepén egy olyan kisvállalkozás egyik alapítója volt, ami igazi sikersztori lett. Tulajdonostársaival együtt pár év alatt az internetes marketing piac meghatározó szereplőivé léptek elő. A semmiből indulva pár év alatt elérték a milliárdos árbevételt. Valójában az egész szervezet Gyuri szíve-lelke köré épült. Az általunk oktatott menedzsment rendszert használta mindehhez.

Azt a játékot mára kijátszotta. Meg akarta mutatni másoknak is a sikere titkát, ezért tartja ő most nálunk a Bázis1 tréninget és “Az értékesítés titkai” tréninget. Mellesleg ő a Seminar Consulting értékesítési vezetője is. Ebben a munkakörben öt év tapasztalatot gyűjtött már.

A kisujjában van az ajánlatkészítés, hiszen több ezer ajánlatot állított össze eddig. Körülbelül ugyanennyi ügyfél találkozón vett részt, így a meglévő és új, azaz „hideg” ügyfeleknek szóló értékesítésben egyaránt tud Neked újat mondani. Szintén értékesített már egész kicsi, egyszemélyes cégeknek, de a nemzetközi multi vállalatokkal is elbírt.

Láthatod, igazán nem bízzuk a véletlenre az értékesítési tréning sikerét!

Gabelics gyorgy foto 002

100 %-os
Pénzvisszatérítési garancia!

Mi komolyan vesszük!

Szerződésben is vállaljuk!

Mennyibe kerül?

“Az értékesítés titkai” tréninget ritkán tartjuk, és ha végignézzük a piacot, nem tartozik a legolcsóbb képzések közé. Mondjuk ki őszintén: prémium kategória.

A két napos tréningjeim szokásos ára 280.000 Ft + ÁFA/fő.

Ehhez képest a szintén két napos “Az értékesítés titkai” tréning ára nem olyan komoly, hogy a cég vezetője és összes értékesítője is el tudja végezni. Íme:

Figyelem, ezen a tréningen eddig ez nem volt, de most már a személyes (nem online) tréning ára tartalmazza a büféasztalos ebédet, valamint a szünetekben kávé, tea, ásványvíz, rostos és szénsavas üdítők korlátlan fogyasztását, illetve sós sütemények, vegyes gyümölcsök és különböző sajtok választékát. 🙂
A tréningen történő tanuláshoz biztosítjuk a szükséges felszerelést.

A helyedet a jelentkezésedet követő 8 munkanapon belüli előre utalással tudod lefoglalni.

Mit viszel haza magaddal a tréningről?

  • Egy különlegesen értékes tudást az értékesítés és az emberismeret világából.
  • Rendkívül sok felismerést arról, hogy hogy működik az értékesítés a cégedben és az emberi kapcsolataidban.
  • Működő, gyakorlatban eredményesen használható értékesítési technikákat.
  • Felkészültség adta önbizalmat.
  • Sok vidámságot.
  • Sok új emberi- és üzleti kapcsolatot a többi résztvevővel, akik hasonlóan gondolkodnak, mint Te.

Jelentkezés “az értékesítés titkai” tréningre

1.

Töltsd ki
a lenti jelentkezési lapot!

2.

E-mailben díjbekérő levelet küldünk Neked.

3.

Amikor utalásod megérkezett hozzánk, elküldjük Neked a számlát.

4.

A tréning előtt e-mailben meghívólevelet küldünk minden szükséges információval.

Jelentkezés az Értékesítési tréningre
2024. szeptember 25-26. (szerda-csütörtök) 9:00-18:00


Scroll to Top

Itt jelentkezz az online "Mi a fenét kezdjek az embereimmel?" tréningre

Itt jelentkezz az online "Mi a fenét kezdjek az embereimmel?" tréningre

Itt jelentkezz az online "Mi a fenét kezdjek az embereimmel?" tréningre

Itt jelentkezz az online "Mi a fenét kezdjek az embereimmel?" tréningre

Itt jelentkezz az online "Mi a fenét kezdjek az embereimmel?" tréningre