“Gyakorlatias PR és marketing” tréning
- ha jó a PR-od, akkor a vevőid fejében mindig ott vagy -
A “Gyakorlatias PR és marketing” tréning nevéből egyértelmű, hogy a marketingre miért van szükség most, igaz? Hiszen az emberek figyelmét a hírek kötik le, minden cég ezerrel nyomul online, így nehezebb eredményes marketinget csinálni. Anélkül pedig nincs megrendelés, nincs bevétel. És akkor itt van még ez a PR. Az angol Public Relations kifejezés rövidítése, ami közönségkapcsolatokat jelent. Erről senki nem beszél, pedig iszonyú fontos.
Miért olyan lényeges a PR?
Mert ha jó a PR-od, akkor a vevőid fejében mindig ott vagy. És amikor szükségük van egy olyan termékre vagy szolgáltatásra, amit Tőled tudnak megvásárolni, akkor rögtön eszükbe fogsz jutni.
Ez óriási lépéselőny!
Hiszen, ha nem jutnál eszükbe, akkor elkezdenének keresgélni az interneten, és versenybe kerülnél az összes konkurenseddel. Már, ha megtalálnak egyáltalán.
Miből veszed észre, hogy nem elég jó a céged PR-ja?
- Nehezen, lassan megy az értékesítés.
- Mindig alaposan be kell mutatnod a cégeket egy új üzleti partnernek, mert még nem hallott róla.
- Alkudoznak a vevők, mert sajnálják kifizetni a magas árat a termékeidért, szolgáltatásaidért.
- Szinte soha nem “esik be megrendelés az ablakon”, minden eladásért meg kell szenvedni.
- Egy rakást pénzt költesz hirdetésekre, de nem jön elég eredmény.
Amikor a cégednek kialakul a jó hírneve, ezt a fenti keserves küzdelmet elfelejtheted. Ezért a PR-ral és a marketinggel foglalkozunk az egynapos tréningen.
A PR-ról már mindenki hallott, azt is tudjuk, hogy a PR-nak jónak kell lennie.
Na de mit lehet tenni, hogy ez így is legyen?
Igen sok marketing guru és reklámszakember beszél a PR-ról. De nagy a zűrzavar körülötte. Összemosódnak a fogalmak. Ráadásul az internet újdonságai is érkeznek folyamatosan, így igazi káosz van. Most az alapoktól a haladó trükkökig átnézzük ezt a két területet.
Mikor lesz?
2021. november 9. (kedd) 9-18 óráig
Miről szól a “Gyakorlatias PR és marketing” tréning?
Az értékesítés, a PR, a marketing és a promóció definiálása, funkciójának megértése, szétválasztása és elkülönítése
PR
- Mi valóban a PR? Mi a célja?
- Miért fontos a pozicionálás a cégednek, és hogyan csináld?
- Fogalmazd meg a céged küldetését!
- Így tűnj ki a a zajból a jó PR-oddal.
- A fekete PR kezelés módszertana. Mit csinálj, ha próbálnak nyilvánosan besározni?
- Véleményformálók használata a PR-ban.
- Hogyan szelidítsd meg a médiát? Sajtóirányelvek, hogy a címlapra kerülj.
- PR személyiség: milyen munkatárs alkalmas a PR feladatokra?
- Mit hoz Neked a Goodwill, és hogyan alakítsd ki?
Marketing
- Hogyan alakítsd ki a jól működő terméklépcsőt, szolgáltatási palettát?
- Az ismétlés jelentősége a promócióban ‒ A mennyiség fontosabb, mint a minőség.
- Az Ügyfélnyilvántartás jelentősége. Miért építs listát?
- A marketing szövegírás részletes szabályai.
- Eredményes marketingkampányok tervezése.
- Az Érzelmi hangoltsági skála használata a marketingben.
- Hogyan építsd fel szerkezetileg a weboldaladat, vagy bármely promóanyagodat?
- Nézőpontok a dizájnhoz és a grafikához.
- Hogyan készíts felmérést?
- A Tanulási technológia használata a marketingszövegekben.
- Mire használd a Facebookot és társait?
Hol lesz?
Hotel Stáció****
konferencia központ
Vecsés, Széchenyi utca 20.
Mikor lesz?
Ingyenes telefonos konzultációt szeretnék. 2024. október 4-5. (péntek-szombat) 9:00-18:00 2024. november 8-9. (péntek-szombat) 9:00-18:00
Ki lesz az előadó?
személyesen: Piroska Gyula
Hazajöttem Angliából, és másfél év után újra személyesen, élőben tartok tréninget a sok online képzés után. Már nagyon várom!
Szerintem formában leszek! 🙂 Sokat fogok sztorizni Neked a Mecsek TV-s tapasztalataimról is. Merthogy az előző évezredben még tévétulajdonos is voltam. Azóta gyűjtöm a PR és marketing tudást. Rengeteg kampányon, hirdetésen túl vagyunk a Seminar Consultinggal, megosztom Veled mi működött, és mi nem.
Fontos adat: amennyiben még nem végezted el a Bázis1 tréninget, a PR és marketing tréning előtt végezd el!
“Gyakorlatias PR és markeing” tréning előfeltétele, hogy Bázis1 tréning végzett legyél, szükséged lesz a Bázis1 tréningen tanultakra, hogy jól tudd alkalmazni a PR és marketing eszközöket. Online Bázis1 tréning időpontjai:
2020. december 4-5 és 9., 2021. január 13-14-15.
Gyere el a “Gyakorlatias PR és marketing” tréningre ha
- Most sok energiát, költséget visz el a marketing és az értékesítés a cégben.
- Új marketingest, PR-ost szeretnél felvenni, alvállalkozónak akarod kiadni a feladatokat.
- Te Magad szeretnéd hatékonyan csinálni a PR-t és a marketinget.
- Növekedni, terjeszkedni akarsz a cégeddel.
Hagyd ki a képzést nyugodt szívvel, ha Tiéd az Apple, a Coca-Cola vagy a McDonald’s. 🙂