Tréningekkel, konzultációkkal, könyvekkel, szoftverekkel és személyes törődéssel nagyon nagy mértékben segíteni a Cégvezetőket, hogy
Ügyfeleinknek olyan egyszerű, jól használható gyakorlati eszközöket és módszereket adunk, melyek azt hozzák, hogy a tulajdonos, a Cégvezető gondolkodásmódja, irányelvei, értékrendje ott van a cég minden sarkában, akkor is, hogyha ő nincs ott. És ha a cégen belül születik valahol egy döntés, az ugyanaz legyen, mint amit maga a Cégvezető vagy a tulajdonos döntött volna ebben a szituációban.
Milyen témákat tartalmaznak a tanulmányok, hanganyagok és videók a cégvezetési problémákról és gyakorlati megoldásukról?
Ebből a pár oldalból olyan gyakorlati eszközöket tanulhatsz, amelyekkel megtalálhatod cégedben az észre nem vehető, ugyanakkor gyenge területeket. Pontos képet kapsz egy cégvezető 3 halálba vezető útjáról.
Vajon mi jár a megrendelő, az ügyfelek fejében? Mire kell figyelni, hogy több ügyfelünk és megrendelésünk legyen?
Ha jól gondoljuk, Cégvezetőként a legtöbb fejfájást Neked is a beosztottjaid okozzák. Maguk az emberek. Válságban különösen nem jó, ha rájuk megy el az ember energiája.
Mit tanulhatsz belőle, ha úgy tekintesz a cégedre és a csapatodra, mint egy hajó kapitánya. Olvasd el ezt a részt a tudástárban, és
Függetlenül attól, hogy milyen iparágban, milyen kihívásokkal nézel szembe. Mi alapján merem ezt állítani? Egy több évtizede sikerrel működő menedzsment rendszer és a Seminar Consulting huszonöt éves tapasztalata alapján.
A célom az, hogy segítselek, ezért úgy döntöttem, hogy az eredetileg bruttó 48.000 Ft-ba kerülő csomagot most ajándékba adom Neked. Hogy megkapd a Cégvezetői Tudástárat, nincs más dolgod, mint feliratkozni rá az alábbi linken. Az egyes részek kétnaponta fognak érkezni Hozzád. Azt tanácsolom, hogy szánj tizenöt nyugodt percet a feldolgozásukra minden másnap!
„Ha ezen az úton haladnánk én és mindenki ebben az országban, akkor egy stabil, biztos gazdaságú közegben élhetünk. Csak ehhez a többiek is kellenek. De én már ezen az oldalon vagyok.”
„Ügyvezetői asszisztensként rálátást kaptam a főnököm feladatkörére, szerteágazó felelősségvállalásaira, stb. Visszaigazolást kaptam, hogy jó úton haladok.”