Elad Hadar: Marketing Románc

- írta: Piroska Gyula -

Elad Hadar: Marketing Románc

Elad Hadar zseniális ötletgyáros, kifogyhatatlan inspiráció forrás a marketing területén. Ez a könyve azért különleges, mert nem csak a marketingről szól, hanem arról is, hogyan segít egy barátjának párt találni a marketing, PR és cégvezetési szabályok segítségével. Meglepő? Pedig ami működik az üzletben, az működik a magánéletben is. Ha fejleszteni szeretnéd a céged marketingjét, muszáj elolvasnod Elad könyvét!

Néhány lecke címe ízelítőül:

1. lecke: Válaszd ki a célközönséged!
5. lecke: Üzleti terv az idő beosztásához
14. lecke: Mielőtt feltennéd a kérdést
19. lecke: Hívni vagy nem hívni
23. lecke: Ne hagyd ki az alapszolgáltatást!
27. lecke: A rutin az most jó vagy rossz?

Kategória

2 990 Ft

Csomagküldő kereskedelmi tevékenységi körben nyilvántartási szám: XIII/14138/2020/B 

Előszó Piroska Gyulától:

Igazából az egészről a feleségem, Évi tehet.

De ezt csak ma, fél évvel később tudtam meg.

Ott indult a történet, hogy tavaly szeptemberben meghívtam Eladot, hogy tartson az ügyfeleimnek egy Online Marketing Bomba tréninget.

Nagy volt az érdeklődés a furcsa nevű izraeli előadó iránt.

Mindig azt mondtam előtte az ügyfeleimnek, hogy

„Gondold csak meg! Még a neve is az, hogy Elad. Hát akkor milyen jó lehet a marketingben. Jó, igaz, hogy egy kicsit Hadar. De úgyis Miklovicz Atosz barátom fogja tolmácsolni magyarra. Ő meg ígérem, hogy nem fog hadarni.”

Meg is tartottuk a kétnapos tréninget Zsámbékon a Szépia Bio Art Hotelben, vagy hetvenfőnyi hallgatósággal.

Nagyon jól sikerült. Erdély több városából is jöttek ügyfeleim.

A feleségem aztán az esti vacsoránál jött a képbe.

Kettesben beszélgettek Eladdal, aki elmesélte neki – amilyen kópé, szerintem nem minden hátsó szándék nélkül –, hogy van egy könyve. És hogy az miről szól.

Az a címe, hogy Marketing románc.

Na, Évi, ott azonnal, az én tudtom nélkül, helyettem eldöntötte, hogy ezt a könyvet a Piroska Gyula Tréningnek ki kell adnia magyarul. Ezt az akkori, azonnali döntését igazán csak ma vallotta be nekem.

Ott, akkor, valahogy úgy tűnt nekem, mintha az én döntésem lett volna az egész.

Újból bebizonyosodott, hogy a családban én vagyok a fej. Évi meg a nyak. És hogy a nagy dolgokban én döntök, a kicsikben pedig az asszony. Mondjuk nagy dolog még nem volt. És persze a családban mindig az enyém az utolsó szó: “Igen drágám! Természetesen!”

Félretéve a tréfát, a tréning utáni vasárnapon elvittük Eladot a Kakucs Ringre, mert meg van őrülve az autóversenyzésért. Ott alaposan megnyektetett egy Chevrolet Camaro Transformers Edition 450-et meg egy Ferrari 360 Replica-t.

Aztán az estebédnél megbeszéltük a könyvkiadás részleteit. Akkor még nem olvastam magát a könyvet, csak Elad mesélt róla. De nagyon tetszett a könyv alapötlete, a sztorija. Most, hogy már olvastam is a könyvet, még jobban tetszik.

Zseniális, ahogy egy igaz, valóban lezajlott személyes történet segítségével összehozza a párválasztás marketingjét egy cég marketingjével. Ahogy rávilágít arra, hogy egy párkapcsolatot ugyanolyan alapelvek mentén kell felépíteni, felvirágoztatni, majd kiteljesíteni, mint egy üzleti vállalkozást.

Elad élvezetes, párbeszédes formában meséli el, hogyan segített heti egyszeri, vasárnapi baráti beszélgetések sorával egy jóbarátjának abban, hogy profi marketing-, PR- és cégépítési eszközök felhasználásával megtalálja élete párját, és kialakítsa a vele közös sikeres életét.

Az egész olyan, mintha párválasztási és párkapcsolat építési tanácsadás volna.

És az is!

De mellette profi cégépítési segédletet kapunk egy profi üzleti tanácsadótól.

Hiszen – ahogy én is mindig elmondom a tréningjeimen–, egy család is egy szervezet, az is egy cég. Ugyanolyan vastörvények és alapelvek hatnak mindegyikben.

Míg olvastam a könyvet, sokszor gondoltam arra, hogy a szingli kolléganőim számára kötelezővé teszem az elolvasását. De szívesen tenném kötelező olvasmánnyá bármely cégvezető számára. Akár kezdő vállalkozó, akár már befutott cége van.

Még én is sokat tanultam belőle.

A könyv hatására lettek elhatározásaim és tennivalóim.

Azért is merném kötelező olvasmánnyá tenni, mert nem valami unalmas, besavanyodott, az élettől elrugaszkodott, doktor-doktorovics, professzor-professzorovics nyelven írt könyvről van szó.

Az életből jön! Párbeszédes, élő formában íródott.

Benne van Elad vibráló, izgalmas személyisége, életszeretete, jókedve, humora, csibészsége. Benne van sokéves nemzetközi üzleti tanácsadói tapasztalata, és még a vicces figurás nyakkendői is, amiből több mint hetven van neki.

Eladról még annyit, hogy tizenhat évesen otthagyta az iskolát, és saját céget alapított. Izrael országos cselgáncs bajnoka volt. Nemzetközi üzleti tanácsadó cégének mára kilenc országban tizennégy franchise partnere van.

Most újból jön hozzánk Online Marketing Bomba tréninget tartani. Erre az időpontra időzítettük a könyve magyar nyelvű első kiadását is. És ha már megint itt van, Kakucs helyett vasárnap elviszem a Hungaroringre!

Hadd autókázzon megint egy kicsit!

Kedves Barátom! Olvasd örömmel ezt a könyvet! Változtassa meg és tegye jobbá a párkapcsolatodat, a cégedet és az életedet! Jó szórakozást!

Budapest, 2016. március 28.

0
    0
    Kosár
    A kosarad üresVissza a boltba
    Scroll to Top

    Itt jelentkezz az online "Mi a fenét kezdjek az embereimmel?" tréningre