Érezted-e lehengerelve Magad valamelyik Bázis tréningünk után, hogy
„Úristen, mennyi mindent kéne megcsinálnom a cégben!”
- Próbáltad-e már bevezetni a cégedbe a Bázis tréningeken tanult Admin eszközöket?
- És vajon bevezetted-e a cégedbe az ott tanult Admin eszközöket?
- Van-e Szervezési táblátok?
- Vannak-e Irányelveitek?
- Vannak-e Statisztikáitok?
- Vannak-e Ellenőrzőlistáitok?
- Vannak-e Kalap dossziéitok?
- Van-e Adminskálátok, amivel megterveztétek az éveteket?
- Kapsz-e a munkatársaidtól Napi jelentéseket és Teljes munkatársi javaslatokat?
- Tudod-e, hogyan találod meg a megfelelő munkatársat? Hogyan hirdess, és hogyan felvételi interjúztass?
- Használjátok-e rutinszerűen a Működési állapotokat és a hozzájuk tartozó lépéssorokat?
Nagy valószínűséggel a kérdésekre „Nem” a válaszod.
- ha próbáltál már Szervezési táblát készíteni, de elakadtál vele,
- ha szívesen lefényképezted volna a Bázis tréningen demonstrációként kitett Szervezési táblát, Irányelveket, Kalapokat, Ellenőrzőlistákat, de persze nem lehetett,
- ha fellelkesülve mentél haza valamelyik Bázis tréningről, hogy aztán hétfőn úgy nekiállsz és mindent megcsinálsz, de a hétköznapok elsodortak,
- ha nem tudtad, hogy melyikkel kezdjed a Bázis tréningeken tanult eszközökből,
- ha nem tudtad, hogy hogyan csináld,
- ha a munkatársaid keményen ellenkeztek, amikor be akartál vezetni valamit a Bázis tréningeken tanultakból,
akkor itt a megoldás:
Cégvezetői
Akadémia
A Műhelyek rendszerét váltotta fel a Cégvezetői Akadémia. Gyula azért találta ki Neked, hogy ne drága Konzultációs napidíjon kelljen betenned a cégedbe a Bázis tréningeken tanult Cégvezetői eszközöket. Mert bizony a konzultációs napidíj jelenleg 400.000–700.000 Ft, Konzultánstól függően.
Helyette eljársz hozzánk ‒ a Seminar Consulting irodájába ‒ a Cégvezetői Akadémiára. És töredék áron megvalósítod ugyanazt! 🙂
Viszont itt Te fogsz dolgozni!
Hozod a laptopodat. Kapsz tőlünk mintafájlokat. És ‒ a Dr. Admin szoftver segítségével ‒ szépen egyesével elkészíted és bevezeted a cégedbe a tanult eszközöket.
Átbeszéljük azt is, hogyan kezeld le a munkatársaid esetleges ellenérzéseit, hogy ténylegesen használják is az eszközöket.
Ne számíts könnyű menetre!
Ez csak a bátraknak való!
Mert Te fogsz keményen dolgozni! 🙂
TÉMAKÖRÖK, AMELYEKET A CÉGVEZETŐI AKADÉMIA FELÖLEL
Az alábbi témakörök lesznek benne, amiket ebben a sorrendben érdemes elvégezni:
Adminskála
- Változásnapló
Szervezési tábla
Statisztikák
Iránylevelek
Ellenőrzőlisták
Továbbítólapok
Kalapok
- Belső kommunikációs rendszer
- Teljes munkatársi javaslat
- Napi jelentés
Személyzetfelvétel
Teljes időtartam: Körülbelül 15-25 nap, a cégmérettől függően.
OKTATÓVIDEÓK, FELADATOK
A fenti Témakörök mindegyikéről felvettük Gyula előadását videóra. Ezen túl Gyula kalapozó képernyő videót készített a Dr. Admin minden egyes már meglévő moduljáról. Valamint egy alap videót a szoftver általános használatáról.
Cégvezetői Akadémiai tanulóként egy Ellenőrzőlapon fogsz haladni.
Az Ellenőrzőlap minden Témakörben alapvetően három Feladatból áll:
- Nézd meg Piroska Gyula videóra felvett előadását a témakörről.
- Nézd meg a Dr. Admin szoftver oktató videóját a Témakörről.
- Készítsd el a Témakör anyagait a cégedre.

Előfeltételek, lebonyolítás, időpontok:
– Előfeltétel: Legalább Bázis2 tréning végzettség, Dr. Admin szoftver előfizetés
– Helyszín: A Seminar Consulting központjának Tanfolyamterme (1138 Budapest, Váci út 198.) Ganz Villa
– Időpontok: Hetente váltakozva szerdai és csütörtöki napokon
– Létszám: Egyszerre maximum 12 fő
– Ingyenes parkolás: Az iroda előtt
Töltsd ki az alábbi űrlapot, és már hív is az egyik kollégánk,
hogy segíthessen Neked.