Kommunikációs tréning
A munkatárs kezelés művészete
Kulcs a kommunikációs problémák megoldásához
Ismered azt a feszítő érzést...
… amikor nem értik meg, amit mondani akarsz, aztán vagy nem csinálják meg amit akarsz, vagy nem az lesz belőle, amit Te akartál, és aztán egyáltalán nem úgy alakulnak a dolgok végül, ahogy akartad?
Vagy ami még rosszabb, olyan konfliktussá alakul a helyzet, amit a végén szintén nem tudsz úgy kezelni, ahogy akartad?
Az ilyen helyzetekben néha nem tudod eldönteni hogy most veled van-e a baj, hogy nem magyarul beszélsz?
Vagy a másik a hülye?!
Néha meg egészen biztos vagy benne, hogy a másik teljesen és visszavonhatatlanul hülye…
Ha ismered ezt az érzést, akkor jó ha tudod:
Nem vagy egyedül ezzel a problémával!
Az ember társas lény, és emiatt a társadalomban elért sikere alapvetően az emberkezelésen múlik. Ahhoz, hogy jól tudd kezelni az embereket, az kell, hogy egy adott helyzetben megfelelően kommunikálj. Ha valaki a munkája során emberekkel dolgozik, akkor ha nem tud megfelelőképpen szót érteni a kritikusabb helyzetekben, nincs a kezében az irányítás, akkor az nagyon nagy mértékben befolyásolja az őt érő stressz mennyiségét.
Cégvezetőként, értékesítőként Te mindig ott vagy a tűzvonalban, hiszen a munkád alapvetően az emberek kezeléséről szól
Bármit is szerenél elérni az előtted ülővel, azt a helyzethez illő kommunikációval érheted el. Lehet az egy könnyed baráti csevely, utasítás, értékesítés, panaszkezelés vagy akármi más, a játékban ketten játszotok.
Ha elcsúszik a dolog, akkor az neked éppolyan kellemetlen, mint a másik félnek. Függetlenül attól, hogy ki szállt ki „győztesként” a „vitából”.
Hogyan tudod bebiztosítani magad a nehéz helyzetek ellen?
Ha megismered és megérted a kommunikáció részeit, és meglátod, hogy a másikkal hogyan kell egy bizonyos helyzetben kommunikálni, akkor nyertél.
Miért?
Mert az odaillő kommunikációval át tudod venni az irányítást bármilyen nehéz és kellemetlen helyzetben.
Minden ember más, két egyforma ember nincsen. Meg kell tanulnod meglátni, hogy kivel, hogyan kell beszélni. Ahhoz, hogy elérd a céljaidat, meg kell tanulnod a létfontosságú dolgokat a kommunikációval kapcsolatban. Az azonnali változáshoz be is kell gyakorolnod.
A sikered a kommunikáció valódi alapjainak tökéletes megértésétől, majd azok begyakorlása után, annak használatától függ.
A jó kommunikáció nem a beszéd mennyiségétől függ.
A kommunikációs tréning
a nehéz helyzetek kezelésére ad megoldásokat
akár munkatársakról akár másokról legyen szó
A kommunikációs tréning felépítése: egy rövid elméleti rész után a a tanultak begyakorlása történik, és ez így ismétlődik témánként.
A gyakorlatok során azokat a rossz kommunikációs szokásokat vagy viselkedési formákat fogod észrevenni és leküzdeni, amelyeket korábban fejlesztettél ki és észrevétlenül használsz nap mint nap.
Ezek leküzdésével magabiztosabban tudod a helyzeteket kezelni.
A tréningen tovább fejlesztjük azokat a kommunikációs szokásokat is, amelyeket eddig jól és eredményes használtál.
Ezekkel a kommunikációs képességekkel magabiztosan tudsz irányítani egy másik embert. A végére képes leszel pusztán kommunikációval kezelni a különböző helyzeteket.
Itt nem ügyes kis trükköket fogsz megtanulni. Segítünk átlépni a gátjaidat és növelni, megerősíteni az önbizalmadat.
Hogyan is néz ki pontosan a kommunikációs tréning?
A kommunikációs tréning két részből áll
A kommunikációs tréning
1. rész
Többek között megismered és be is gyakorlod, hogy:
- semmivel se tudjanak kizökkenteni a nyugalmadból egy beszélgetésen,
- hogyan fejezz be egy beszélgetést, ha már nem akarod folytatni,
- ne kalandozzon el a figyelmed egy beszélgetés közben,
- hogyan kontrollálj egy beszélgetést az elejétől a végéig,
- hogyan értsék minden szavadat és
- hogyan tartsd fenn a figyelmet végig egy beszélgetésben.
A kommunikációs tréning
2. rész
Megismered az emberi viselkedés alapjait és miértjeit. Megtanulod, hogy hogyan mérd fel a beszélgető partneredet. Aztán a gyakorlati részben megszerzed azt a tudást, hogy képes legyél:
- tovább beszéltetni a másikat,
- látszólag válaszolni egy kérdésre, anélkül, hogy ténylegesen megválaszolnád,
- véget vetni a másik kérdezősködésének,
- elkezdeni egy beszélgetést,
- szóra bírni egy szótlan személyt,
- visszatéríteni valakit a tárgyhoz,
- elterelni a beszélgetést egy másik témára,
- kezelni egy kommunikációval kapcsolatos zaklatottságot és
- simán és ténylegesen befejezni egy beszélgetést, amikor a másik csak beszél, csak beszél, csak beszél.
NEM előadás, mint a többi tréningünk, hanem személyre szabottan gyakoroljuk, amire neked a legnagyobb szükséged van.
NEM csak megismertet az úttal, hanem megtanít járni rajta.
NEM csak egy ember előadása, hanem speciálisan képzett szakemberek segítenek.
A tréningen való részvétel feltételei
Cégvezetőként arra kérünk, ne küldj el rá olyan embereket, akik nem akarják tiszta szívvel. A gyakorlatokat azok fogják végigcsinálni, akik saját elhatározásukból jöttek el rá, nem a „főnök küldte” őket.
Egy másik kritérium, hogy Cégvezetőként csak úgy írathatsz rá be munkatársat, hogy ha már Te magad voltál korábban a Kommunikációs tréningen, vagy Te is jössz a kollégáiddal együtt.
Továbbá Cégvezetőként a Kommunikációs tréning előfeltétele a Bázis1 tréning, munkatársként legalább a Több sikerélményt a munkában! vagy Az értékesítés titkai tréningünk elvégzése.
A Kommunikációs tréning 2. részén való részvételnek előfeltétele, hogy elvégezd a Kommuniációs tréning 1. részét.
Az ár tartalmazza:
Lássuk akkor, mennyibe kerül
a Kommunikációs tréning?
A két napos tréningjeink szokásos ára 350.000 Ft + Áfa/fő.
A szintén két napos Kommunikációs tréning ára ehhez képest csak:
Kommunikációs tréning
1 főtől-
1 évig fenntartjuk a helyed
Kommunikációs tréning
2 főtől-
1 évig fenntartjuk a helyed
Kommunikációs tréning
6 fötöl-
1 évig fenntartjuk a helyed
Egy éved van rá, hogy eldöntsd, mikor
Nem kell most eldöntened, hogy mikor jössz el a tréningre.
1 éved van arra, hogy időt szakíts rá!
Ismétlési lehetőség részenként
Megismételheted a tréninget, nem kell újra a teljes árat befizetned, csak az ismétlőárat, ami
100.000 Ft + 27% Áfa (2 napra)
Hol lesz?
Hotel Stáció****
konferencia központ
Vecsés, Széchenyi utca 20.
Mikor lesz?
2024. október 25-26. (péntek-szombat) 9:00-21:00
Ki lesz az előadó?
Az előadó Gabelics György lesz. Több mint tíz éves vezetői tapasztalattal rendelkezik. Sok-sok évvel ezelőtt Magyarország két legnagyobb médiavállalatában, a T-Online-ban és az RTL Klubban dolgozott.
Aztán a gazdasági világválság közepén egy olyan kisvállalkozás egyik alapítója volt, ami igazi sikersztori lett. Tulajdonostársaival együtt pár év alatt az internetes marketing piac meghatározó szereplőivé léptek elő. A semmiből indulva pár év alatt elérték a milliárdos árbevételt. Valójában az egész szervezet Gyuri szíve-lelke köré épült. Az általunk oktatott menedzsment rendszert használta mindehhez.
Azt a játékot mára kijátszotta. Meg akarta mutatni másoknak is a sikere titkát, ezért tartja ő most nálunk a tréningeket.
Négy dolog, amiért megéri eljönnöd
1.
Bármilyen kommunikációs helyzetet képes leszel irányítani, mert begyakoroltad.
2.
Bármelyik munkatárssal meg fogod találni a hangot, hogy motiválni tudd.
3.
A tanultakat az üzleti tárgyalásokon és az élet bármely más területén is tudod alkalmazni.
4.
Ha életed párjával csinálod meg, vége lesz a párkapcsolati veszekedések nagy részének.
Gyere el minél előbb a Kommunikációs tréningre!
A „nehéz emberek” nem tünnek el, de
TE másnaptól stresszmentesen fogod tudni kezelni őket!
Azon, hogy mennyire tudod kezedben tartani kommunikáció közben az irányítást, a sikered, az eredményeid, a hatékonyságod és az életed minősége múlik.
Mit érne meg neked, ha a dolgok pontosan úgy alakulnának körülötted az emberi kapcsolataidban, ahogyan szeretnéd?
Két lehetőséged van most:
- Neked való ez a tréning? Döntsük el együtt!
Mi tudjuk, hogy miről szól ez a tréning, Te tudod, hogy milyen problémát szeretnél megoldani!
Töltsd ki az alábbi űrlapot és válaszd az ingyenes telefonos konzultáció pontot! - Jelentkezés, foglald le a helyed!
Töltsd ki az alábbi űrlapot és válaszd a jelentkezés pontot! Kollégánk hamarosan fel fogja veled venni a kapcsolatot.