Szerződési feltételek
a Tanácsadó alábbi Szolgáltatásaira
Hatályos: 2021. október 1-től
- Online Bázis1 tréning
- Online Bázis2 tréning
- Online Bázis3 tréning
- Online Bázis4 tréning
- Online Bázis4 és fél tréning
- Online „Az értékesítés titkai” tréning
- Online „Több sikerélményt a munkában!” tréning
Tanácsadó:
Seminar Consulting Kft.
(1089 Budapest, Elnök utca 1., Adószám: 13988962-2-42).
1. A Szolgáltatás megnevezése:
Üzletviteli tanácsadás
2. Szolgáltatási felület:
Online Zoom meeting
3. A Szolgáltatás időtartama:
2 nap
A Bázis4 és fél-, valamint a „Több sikerélményt a munkában!” tréning esetén: 1 nap
4. A Tanácsadó vállalja:
– A Szolgáltatás teljes körű lebonyolítását a fenti időpontban az Ügyfél számára.
– A Szolgáltatás előtt néhány nappal e-mailben meghívó levelet küld a Résztvevő(k)nek.
– A Szolgáltatási felület, a Zoom meeting alkalmazás letöltéséhez és működtetéséhez szükséges tudnivalókat a Szolgáltatás megkezdése előtt e-mailben elküldi az Ügyfél számára.
‒ Hogy az ismétlő ár fejében, a Résztvevő(k) a jövőben akárhányszor megismételheti(k) a Szolgáltatást. Az Online Bázis1-, Online Bázis2-, Online Bázis3-, Online Bázis4-, Online „Az értékesítés titkai” tréning esetében az ismétlő ár jelenleg 38.000 Ft + ÁFA.
Az Online Bázis4 és fél tréning esetén az ismétlő ár jelenleg 19.000 Ft + ÁFA.
Az Online „Több sikerélményt a munkában!” tréning esetében nincs ismétlési lehetőség.
– Hogy a Szolgáltatást követően a Tanácsadó az Ügyfél rendelkezésére áll a kapott szolgáltatási anyaggal kapcsolatban, és kérdéseire a jelentkezést követően 2-3 munkanapon belül válaszol.
– A Tanácsadói díj befizetése után számlát állít ki az Ügyfél számára.
5. Garanciális kérdések:
Amennyiben a Résztvevő(k) elégedetlen(ek) a kapott Szolgáltatással, akkor azt – a közösen megfogalmazott célok elérése érdekében – azonnal jelzi(k) a Tanácsadónak, hogy ő tudja korrigálni a helyzetet, és az elvárt szinten szolgáltatni az adott témakört. Mindezt a jelen Szerződés szellemében, és a Szolgáltatás céljainak elérése érdekében teszik.
Amennyiben az Ügyfél elégedetlen a Szolgáltatással, a Szolgáltatás záró napját követő 5 napon belül írásban szabadon visszakérheti a Tanácsadói díjat. A Tanácsadó ez esetben az Ügyfél által befizetett Tanácsadói díj 100%-át fizeti vissza az Ügyfélnek.
Amennyiben az Ügyfél visszakéri a Tanácsadói díjat, és nem ad lehetőséget a Tanácsadónak a korrekcióra, akkor egyben vállalja, hogy a későbbiekben a Tanácsadótól Szolgáltatásra nem jogosult.
6. Titoktartási kötelezettség:
A Tanácsadó az Ügyfél előzetes írásos beleegyezése nélkül nem közölhet semmilyen olyan információt, adatot vagy egyéb tényt harmadik személyekkel, amely a jelen Szerződés kapcsán, a Szolgáltatáson Résztvevőkkel vagy az Ügyféllel kapcsolatban jutott a tudomására.
7. Az Ügyfél vállalja, hogy:
– Az Online „Több sikerélményt a munkában!” tréningre kizárólag csak akkor küld munkatársat, ha az Ügyfél Cégvezetője elvégezte legalább a Bázis1- vagy az Online Bázis1 tréninget.
– Az egyeztetett időpontban a Szolgáltatás Résztvevői késés nélkül, pontosan megjelennek, és készen állnak a Szolgáltatásra.
– A Szolgáltatás Résztvevői az elejétől a végéig, folyamatosan részt vesznek a Szolgáltatáson.
– A Szolgáltatáshoz szükséges Zoom meeting alkalmazás letöltését, és az alkalmazáshoz szükséges műszaki paraméterekkel, valamint mikrofonnal és kamerával rendelkező laptop/számítógép biztosítását minden egyes Résztvevő számára.
‒ Hogy a Szolgáltatás minden egyes Résztvevője külön laptopról/számí-tógépről jelentkezik be a Szolgáltatáshoz használt Zoom meeting alkalmazásba.
Több résztvevő egy laptopról/számítógépről való bejelentkezése kizáró ok a Szolgáltatáson való részvételről. Ugyanígy a mobiltelefonnal való bejelentkezés is kizáró ok a Szolgáltatáson való részvételről.
– A Szolgáltatás Résztvevői drogok, nyugtatók, altatók vagy alkohol hatása nélkül, kipihenten érkeznek a Szolgáltatásra. A Szolgáltatás ideje alatt sem fogyasztják az előbb említett szereket.
– A Szolgáltatás többi Résztvevőjéről megismert adatokat nem adja tovább másik félnek.
– Objektív és pontos visszajelzést ad a Szolgáltatásról annak érdekében, hogy a Tanácsadó minél magasabb szinten, lehetőség szerint az egyéni igényeket is figyelembe véve tudja kiszolgálni az Ügyfelet.
– Elősegíti a Tanácsadó számára e Szerződésbeli kötelezettségei megfelelő, magas szintű teljesítését, munkáját semmilyen formában nem akadályozza.
− Határidőre teljesíti a Tanácsadó Tanácsadói díjról szóló Díjbekérő levelét.
− Amennyiben az Ügyfél Magyarország határain kívülről jelentkezik külföldi céggel a Szolgáltatásra, úgy jelentkezésével kijelenti, hogy az ÁFA törvény 37.§ 1/b bekezdése alapján, Magyarországon gazdaságilag nincs letelepedve.
8. Tanácsadói díj:
Az Ügyfél a Tanácsadói díjat – a Tanácsadó díjbekérő levele alapján – egy összegben, átutalással megfizeti a Tanácsadó CIB Banknál vezetett, 10700457-45502501-51100005 számú számlájára. Ez feltétele a Szolgáltatáson való részvételnek.
9. Halasztás:
Amennyiben az Ügyfél, komoly indokkal nem tud részt venni a Szolgáltatáson abban az időpontban, amelyre eredetileg jelentkezett, halasztási kérelmét írásban köteles eljuttatni a Tanácsadóhoz a beegyeztetett Szolgáltatás előtt minimum kettő munkanappal, délelőtt 11:00 óráig.
Halasztás esetén az Ügyfél a befizetett Tanácsadói díjat a befizetés/átutalás időpontjától számított 1 éven belül szabadon felhasználhatja a Tanácsadóval leegyeztett új időpontban.
Az Ügyfél kifejezetten elfogadja és tudomásul veszi, hogy az 1 év jogvesztő hatású. Tehát amennyiben az Ügyfél 1 éven belül nem használja fel a halasztott részvételi lehetőséget, úgy a befizetett Tanácsadói díjat elveszíti, vagyis azt a Tanácsadó megtartani jogosult, és e Szerződés automatikusan érvényét és hatályát veszti (bontó feltétel).
Amennyiben az Ügyfél a Szolgáltatás díját befizette, úgy a jelen Szerződéstől nem állhat el, és azt nem mondhatja fel. Elállás vagy felmondás esetén a Tanácsadót a teljes Tanácsadói díj megilleti, vagyis azt a Tanácsadó megtartani jogosult. Ezekben az esetekben az Ügyfél a Szolgáltatási díj visszakövetelésére semmilyen jogcímen nem jogosult. Az Ügyfél ezen nyilatkozata kifejezett joglemondó nyilatkozat. Az Ügyfél a jelen pontba foglalt rendelkezéseket kifejezetten elfogadja, tudomásul veszi és valamennyi jogkövetkezmény kifejezett tudatában saját és befolyásmentes akaratából, saját kockázatára köti meg a jelen Szerződést a Tanácsadóval.
10. A Tanácsadó által használt Technológia eredete, jogvédelem:
A Tanácsadó által használt Technológia forrása L. Ron Hubbard. A Tanácsadó jogosult használni a Hubbard Management Rendszer szerzői jogait és védjegyeit.
Így a Tanácsadó által oktatott anyagok Szerzői jogvédelem alatt állnak. Ezért azok szemináriumi-, tanfolyami-, tréning-, oktatói-, vagy bármilyen jellegű továbbadása, a Tanácsadó előzetes és kifejezett írásbeli hozzájárulása nélkül nem engedélyezett, és az ide vonatkozó jogszabályokba ütközik. Kivételt képez a jelen Szerződésben Ügyfélként meghatározott cégen belüli továbbadás.
Ugyanezen okból kifolyólag tilos a Szolgáltatásról képernyőfelvételt, hangfelvételt vagy képernyőfotót készíteni.
11. Adatvédelem:
Az Ügyfél hozzájárul ahhoz, hogy személyes adatait, az Európai Parlament és a Tanács (EU) hatályos, 2016/679 rendeletével összhangban a Tanácsadó nyilvántartsa és kezelje.
A Tanácsadó garantálja az Ügyfél személyes adatainak védelmét, azt harmadik személynek tovább nem adja. Kivételt képeznek a jelen Szerződés 11. pontjában írtak.
Az aktuális Adatkezelési tájékoztató a Tanácsadó következő honlapján található: https://seminarconsulting.hu
12. Felnőttképzés:
Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Tanácsadó Felnőttképző Intézményként működik. Felnőttképzési nyilvántartásba vételi száma: B/2020/008888.
Ily módon a Tanácsadó, a Felnőttképzési törvény és Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló törvény előírásainak megfelelően köteles a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerbe (FAR) lejelenteni a Szolgáltatásain Résztvevők alábbi adatait:
‒ Teljes név, Születési név, Anyja születési neve, Születési ország, Születési hely, Születési idő, E-mail cím, Legmagasabb iskolai végzettség, Magyarországi lakcímmel nem rendelkező nem magyar állampolgár, vagy sem.
13. Egyéb rendelkezések:
A Felek esetleges vitás kérdéseiket békés úton, egymás kölcsönös tiszteletben tartásával rendezik. Amennyiben ez nem vezetne eredményre, úgy a Felek a jogvitájuk eldöntésére kizárólagosan elfogadják a Budapesti Kereskedelmi- és Iparkamara mellett működő Választottbíróság kizárólagos hatáskörét és illetékeségét azzal, hogy a Választottbíróság a saját eljárási szabályai és a magyar anyagi jog szerint jár el. Válaszottbíró száma 1 fő, az eljárás nyelve a magyar. Ez kizárólagos Választottbírósági kikötésnek minősül.
A Felek rögzítik, hogy a jelen Szerződéssel összefüggésben egymást írásban értesítik e-mail útján. A Felek elfogadják, hogy az e-mail is hivatalos írásbeli formának minősül. A Felek elfogadják, hogy e-mail útján történő közlésénél a nyugtaüzenet elmaradása esetén, az e-mail az elküldést követő nap 12:00 órakor joghatályosan kézbesítettnek minősül.
A jelen Szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv (Ptk. 2013. évi V. tv.) megfelelő rendelkezései az irányadók.