Sose legyél olcsó!
Sokan beleesnek az olcsóság csapdájába. Ezzel akarnak versenyelőnyhöz jutni a piacon. Azt hiszik, hogy jól járnak vele.
Pedig csak megölik magukat!
Az ár nem a kis- és közép vállalkozások marketing fegyvere. Hanem a nagyon nagy multiké. Ha az olcsó árral marketingelsz, a TESCO nagyságú óriásokkal azonos versenypályán leszel kénytelen versenyezni. Velük találod szemben Magad.
Szerintem nem jó játék!
Tudod, ha olcsó vagy, Te is és az ügyfeled is rosszul jár. Te úgy, hogy nem tudsz megélni. Egy idő után kénytelen leszel becsukni a boltot.
Az ügyfél meg azért fog rosszul járni, mert innentől kezdve azon fogsz dolgozni, hogy a termékedből, a szolgáltatásodból kivegyél mindent, amit csak lehet. Hogy a pénzednél legyél.
Így ahelyett, hogy azon dolgoznál, hogyan tudsz egyre jobb terméket és szolgáltatást nyújtani az ügyfélnek, azon fogsz dolgozni, hogyan tudsz egyre rosszabb terméket és szolgáltatást nyújtani az ügyfélnek.
Ez egy vesztes-vesztes játék!
És előáll a TESCO Gazdaságos!
Mára a TESCO Gazdaságos a magyar vásárlók számára azt jelenti, hogy olcsó és vacak. Nem is kellett már a vásárlóknak. Kénytelen volt leállni vele a TESCO. Itthon is és minden más országban.
Olyannyira, hogy Andy Yaxley, a Tesco Fresh Food kereskedelmi igazgatója azt mondta: „A vásárlók megkérdőjelezték a TESCO Gazdaságos márka minőségét, és kínosan érezték magukat, ha ilyen árut tettek a kosarukba.”
Az Erő legyen Veled:
Piroska Gyula
A Cégvezetők barátja
Hogy ne érezze magát
egyedül a Cégvezető
.