Ezt ne hagyd a marketingesednek

felkiáltójel

    A marketing anyagaidban, a céges prospektusaidban, vagy egy értékesítési találkozón mindig érthetően fogalmazz! Nem fogja még csak elolvasni sem a hirdetésedet az ügyfél, ha nem érti azt. Nemhogy vásárolna Tőled bármit is.

    Ott van mondjuk, egy biztosítási ügynök, és biztosítást akar eladni Mari néninek és Józsi bácsinak. Elkezd nekik arról beszélni, hogy az ő biztosítása a BUX indexet követi, vagy valami hasonló marhaságot.

    Mari néni és Józsi bácsi nem fogja azt mondani neki, hogy ők nem tudják, hogy a BUX index a Budapesti Értéktőzsdén szereplő legnagyobb forgalmú részvények árának változását mutatja.

    De az biztos, hogy nem fognak BUX indexet vásárolni, ha nem értik, hogy mi az.

    Bocsánat!

    Egy esetben fognak!

    Ha a szomszédnak két literrel nagyobb BUX indexe van, akkor lehet hogy fognak vásárolni. De csak azért, hogy a szomszéd megpukkadjon a sárga irigységtől.

    Állítólag Amerikában az interneten autót vásárlók kilencven százaléka nő.

    Miért?

    Gondolom, hogy azért, mert ha személyesen megy be a szerencsétlen nő az autókereskedésbe, az őrült értékesítő ilyeneket mond neki:

    „Ennek az autónak a motorja négy cilinderes, kétszáz lovas, és 320 newtonméter forgatónyomatékú. Van benne ABS, ESP, pirotechnikai patron, differenciál zár, radarszenzor, valamint S tronic váltó jó kúszónyomatékkal.”

    Ő meg csak egy szép piros autót szeretett volna venni olyan cuki pohártartóval, mint amilyen a szomszédasszonynak is van a kocsijában.

    Légyszíves fogalmazz érthetően, ha el akarsz adni valamit!

    Ez persze arra az esetre is vonatkozik, ha egy beosztottadnak utasítást adsz ki. Azt is „el kell adnod” neki. Ha nem érti, nem fogja „megvenni”, azaz nem fogja végrehajtani.

    Kedves Barátom! Ha szeretnél eladni, vagy végrehajtatni bármit, fogalmazz érthetően!

logo icon set 01

Szívesen olvasnál hasonló gondolatokat 1x egy héten?
Iratkozz fel az alábbi adatlapon:

Feliratkozás:

Hasznosnak tartottad a cikket? Oszd meg másokkal is
Facebook
Twitter
LinkedIn
0
    0
    Kosár
    A kosarad üresVissza a boltba
    Scroll to Top

    Itt jelentkezz az online "Mi a fenét kezdjek az embereimmel?" tréningre

    Itt jelentkezz az online "Mi a fenét kezdjek az embereimmel?" tréningre

    Itt jelentkezz az online "Mi a fenét kezdjek az embereimmel?" tréningre